Monday 18 July 2011

:: Aku Terpana Seketika ::

Tadi petang aku keluar umah..g ngan a.ngah amek k.ngah dari kerja n anak buah ku dari taska.. dalam pertengahan jalan..aku ternampak die..ARGGHHH!!! die ekori aku lagi..aku x sggup..

Aku tahu buat masa ini memang aku x akan dapat memiliki mu..
Tapi masa berganti masa..
Aku akan pastikan kau akan menjadi milikku..
Bayangan kau aku terbayang..
Tiap kali aku keluar rumah..tiada lain yang bisa mencuri pandangan ku..
Hanya kau!!!

Mungkin kau x akan memahami ku..
Kegilaan ku..terhadap mu semakin membuak2..
Aku akan Pastikan KAU MENJADI MILIKKU...
Walaupon saiz mu yg agak comel..
Tapi itulah yg membuatkan aku jatuh hati padamu..
Pada pandangan pertama kita..
OHHH...

Suzuki SWIFT..
Kaulah idaman ku..

Aku memang mengimpikan kereta ini..walupon jenama nyer x pernah berada dalm Senarai top 5 kereta idaman ku.tapi..reka bentuk rekaannya membuatkn aku..suka..aku jatuh cinta... 
Aku pernah tanyer pada k.long ku... Agak-agak berapa harga bagi kereta yang aku gilai nih..jawapannya..


lebih kurang sama ngan kereta k.long ku..GRAND LIVINA!!!!
HAHAHAHAHA memang agak..ngee~~~ mahal...untuk saiznyer.. tapi INSYALLAH.. Jika ada jodoh aku ngan kau.. kita akan di satukan ... hehe..Doa2 kan lah ea...

No comments:

Post a Comment